blogg mitt i natten igen som vanligt ^^

Japp, så ärä. jag är fan vaken natte-tid igen, det är inte riktigt ok med tanke på at jag iprincip varje morgon siktar på att inte gå upp sent, min frukost har jag oftast vid 14:00 och kl 12 har börjat kännas som morron xP
Det SUGER!

Jag har dessutom inte karaktär nog att göra något åt de varken på natten eller morgonen, tänk om de inte skulle finnas så mycke att göra på eftermiddan så man kunde spela då ist för hela nätterna, eller om man kunde få göra dygnen längre. jag är säker på att det är en massa arbetsnarkomaner som skulle bli glada för de också, dom två extreministerna.

Gamers Vs. Work-aholics

K.O (till gamerserna såklart för vi är awesome hih ^^)


Har spelat Wc3 med pöjkan idag, det var trevligt som fan och jag vann t.o.m, jag tänker aldig mer spela chicago utan tänker utmana alla i Gem Td i fortsättningen! HAHA welcome to my world Bitches å känn in hur fan de är att förlora alltid *sob* 
för er som inte vet så förlorar jag ALLTiD på Chicago -_-

skitspel ändå de där. prupp å cappuchino

fan jag skulle ju bara skriva nå kort... vad var de nu då?
http://se.41q.com/typ.41q?p=14685232

Där hade vi de!
Jag gjorde ett personlighetstest och uppenbarligen är jag bäst. Det låter som så iaf

Och nu vet jag vad jag ska bli, en entusiastisk homosexuell präst xD hahah
 läre lägga in vinnarbilden å btw!! :D


hihi ^^



WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
jag läre sova, incoming! damp! farligt farligt de sörrni

Men hoppas ni alla mår prima fiinfint och sköter om er och känner att ni blir lite road av mina sjukligheter och inte våldsamt avundsjuka på att jag ska bli en sån räzz präst (lol) och att min dagsrytm är helt åt helvete ;D

See Ya on the Night-side (Carpe noctem damnit!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0