Dehär med strategi har jag ju aldrig varit bra på ^^

Seriöst, har ni nångång varit i ert liv där ni tror att ni borde beté er på ett visst sätt för att saker och ting blir som ni vill då? Har ni lite grann gått emot de ni egentligen vill göra/säga/visa för att ni tror att det är bättre att bara vara cool och inte vara för på?

klart jag pratar om förhållanden och att spela svår för de har vi ju alla fått höra nångång att om man är för på och visar för mycke så räknas de nästan som att vara desperat och desperata människor! nej dom tar man inte på allvar, dom kanske bara är med en för att dom är just de. desperata :P

Men de man kanske inte alltid tänker på är att om man inte kan tänka på mycke annat, om man bara är jävligt kär så är de oftast svårt att vara den coola och det är förjävla dumt att man ens känner som att man läre vara de, jag menar, man borde ju slänga kärlek runtomkring sig ist :)

humm, frågan är ju.

jag började fundera nu och tappade mitt flow helt häh ^^ vi går väl över till nåt helt annat ist då, jag vill fan ha en laptop :D det skulle vara awesome och jag skulle ha med den ööööverallt och jag skulle bli än mer geek hihi <3

Men fasen, tillbaka lite igen... inge mer spel, inge mer fake it til you make it.

Såhär är jag, take it or leave it!

Jag är en kärlekskrankande överösande hjärte-generös människa och om jag inte få visa de så blir jag kall! och det mina ladies an gents är fan inte okej! så imma gonna spread some lööve ya'll :D

Ö_Ö
See ya on the Love-Side!


Kommentarer
Dracula

håller me dig delvis tror ja, fatta inte riktigt hur du menar men ja tror ja fattar (madde i blond moments haha), ja e iskall när d gäller flört å vill alltid ha bekräftelse FÖRST om att personen i fråga verkligen vill ha mig, ja kan ta första steget NÄR ja vet att personen är intresserad men på ett kallt sätt. När ja är tillsammans med någon å allt redan är bekräftat så visar ja ibland kanske lite väl för mycket kärlek :(!!!

2010-02-01 @ 15:17:35
URL: http://madeleinelofgren.blogg.se/
Nutty

mm jag kan vara varm men ändå vara kall, du vet att man som lägger upp de så att man inte blir sårad oavsett "nej men jag var ju ändå inte sååå himla intresserad på slutet" eller säga att man inte var så jäkla intresserad egentligen.

Synd egentligen att man bygger sånna jäkla väggar runt omkring sig, vi borde ha nån som har armarna runtom oss så vi känner oss trygga att släppa taget :)

2010-02-02 @ 00:25:26
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0