Tack som fan!!

Till att börja med, Jag har världens bästa mamma. Jo jag vet, dom allra flesta brukar (iaf i viss mån när dom fått något eller fått göra något roligt tack vare just deras moder)  säga att dom har världens bästa mamma men i mitt fall kära läsare så är de tamefanåme sant! :D

Jag kommer hem ifrån Trollhättan, varit där sen den 30:e, trött som ett as är jag för de är ju en bit (ca 60 mil -inte för att jag körde men fan, jag är ju en entertainer ^^) och när jag kikar igenom dörren och suckar för att de är så skönt att komma hem vad är de då jag ser?

Let me tell ya! Min älskade Mamma har städat min lägenhet, tvättat och inte nog med de, handlat mat åt mig så jag ska slippa göra de på engång när jag kommer hem, hon har t.om varit på systemet och köpt vin!
haha så sjukt jävla cute är hon! :D
 

Det är inte första och definitivt inte sista gången hon gör något helt osjälviskt och förgyller nåns vardag!
Min mamma är en superhjälte! Kärlek till dig <3


Imorgon kanske jag får chansen att säga hej till lillbubben också, min eminente bror Benopz har ju blivit far i mellandagarna och jag har ju varit borta (som sagt) så jag har inte hunnit träffat de lilla knytet!
Väldens gulligaste lilla gris är han ^^ (ongen då, inte benny hih)




Förälder:
Emma Svensson, Benny Bergström
Datum: 2009-12-28
Tid: 18:53
Vikt: 3050
Längd: 47
Kön: Pojke
Hemort: Ljusdal
BB-ort: Hudiksvall
Stort tack till den underbara personalen på förlossningen, och till er på BB för råd och tips!

Cuteness overload ^^

Ikväll blire däremot chill, jag å Johanna ska dricka upp vinarn och snacka skit också har jag bestämt, jag lär väl bli skitfull på en sipp och däcka på en utav köksstolarna men de ska bli nice ändå haha xD


btw! De där med chans-slagning kanske var en dum idé, jag tyckte iofs de var nice och väl genomtänkt men de är ju jag de, jag kör alltid all-in på mina bets nu för tiden och fan det är ju en jackpot om du säger ja men jag är ju en seg jävel också så jag mopar inte om det skulle vara ett nej så du vet, vi kan spela hur många partier du vill, du vet ju ändå att jag kommer att vinna i slutändan ;D (jag har bestämt att det är stress vi spelar, mmkay? xD)

Och ja, jag lägger ut varenda lilla tanke här på min blogg, välkommen till ärligheten!
Ärlighet varar längst och är de allra bästa för att slippa en massa bös, can't start a fire without a spark vettu ^^

Jag är mätt, jag har ätit rostat bröd med marmelad å ost.
Skulle ha gjort mat om jag inte var så lat.. erhm! jag menar Bekväm xD


See Ya on The Happy-side Me dear Fellows of the tainted boxers! (an eww-lol moment ^^)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0