Gah! Jag spricker!

Jag exploderar! Jag imploderar! Jag vet inte vart jag ska ta vägen!

Detta låter kanske väldans desperat/sinnesrubbat/excentriskt men det är de inte på något vis, jag är bara så innåthelvete lycklig och kär så jag behöver skriva av mig lite och skriva ner för att inte go way more Waka!

Jag tror inte den här butchen egentligen förstår hur mycke jag tycker om henne ^^


Jag har ju stängt in mitt hjärta en väldigt lång tid, inte tillåtit mig att känna någonting och bara varit kall men jag har kommit på de att jag inte ens hade tillåtelse att göra de från början.
Mitt hjärta var ditt från den första dagen jag träffade dig och jag kan ju inte stänga något som inte ens tillhör mig.
Som inte är mitt :)

Nu är de major overkill ist och känslan är i överflöd! Jag kan inte tänka på mycket annat än du och du gör mig lycklig <3


Kärlek!

See ya on the Love-Side



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0