heh lite roligt jue ^^

Behöver jag säga att jag är den lyckligaste människan i hela världen?

njää, det är ju som the essence of me, Jag har en massa människor runt omkring mig som jag freakin love, jag har en schysst lägenhet, världens mysigaste djur (som går mig på nerverna oftast dock hiihi), världens bästa butch som får mitt hjärta att hoppa ett flertal extra slag så fort jag ens är inärheten av att tänka på henne, fina framtidsplaner, en awesome familj och min karma är faaaan på topp! (dessutom är jag ju awesome i iprincip alla aspekter)

Livet går ut på att vara lycklig, man läre hitta dom sakerna som gör de för en, man läre hitta tacksamheten för dom små sakerna och man ska lära sig att komma ihåg dom bra sakerna och inte bara fokusera på dom negativa delarna.

Jag har dom sakerna som gör mig lycklig, det enda som fattas är jobbet som är sista pusselbiten men som med allt, lev nu för allt ordnar sig till de bästa och ödet works in mysterious ways ^^

I see You! ^^

Jag önskar jag skulle kunna skänka mer glädje åt folk, jag önskar att jag skulle kunna sprida lycko-rus och få människor att inse att dom är värda en jävla massa och ge dom självkänsla, självrespekt och självförtroende!
Synd att det inte ligger hos mig utan hos dom själva att jobba fram de, jag kan åtminstone försöka ge en liten push :)

Idag är jag kärlek :)
(gah jag tänker på dig helahelahela tiden! :D Puss till dig!)


See You on the Flip-side


Kommentarer
Angelica

Naww.. va fint! Du borde bli predikare eller nåt. Stå på stan/köpingen och ropa på alla att de borde vara glada för att livet är faktiskt värt att levas!

2010-01-14 @ 01:00:31
URL: http://angelicagrip.blogg.se/
Nutty

hihi tack :D gullig du ärå xD

2010-01-14 @ 02:13:47
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/
Jessica

Sköjar du eller ? :O Du gav mig lycko-rus :D Och jag mår fortfarande fint som fan ! Tack ! :D

2010-01-17 @ 20:08:07
URL: http://jieshika.blogg.se/
Nutty

awwee Jessi! jag blir skitglad när du säger så :D Tack själv ju :D

2010-01-19 @ 21:40:29
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0