Hey You! I'm not leavin, I'll fight for you damnit ^^

Tystnad, det är väl en jäkla intressant grej?
Man skulle kunna tänka att en tystnad säger mycket men egentligen gör den ju inte de, det enda som pratar då är ens egna fantasi, ens egna uppfattningar eller kanske t.o.m ens dåliga självförtroende.

Bad voices in ze head ya know?

klart du vet, alla har dom. Dom små asen som säger att man inte duger, som säger att ens röv ser jävligt fet ut i favvobyxorna, dom som säger att varenda liten grej som händer är negativ och att den där snygga bruden spanar in dig bara för att du har en snorkuse som hänger ur din kran ^^

Jag har valt att inte tänka längre än vad människor säger, jag väljer aktivt att inte analysera människors handlingar-tystnad-humör osv. Om man har något att säga så litar jag på att det blir sagt helt enkelt :)
Det är väldigt skönt att kunna tänka så och jag får mer sinnesro, jag har lättare för att koncentrera mig på nuet och på att faktiskt lita på att människor är ärliga emot både mig och dom själva.

Jag vet vad jag vill och jag är bekväm med tystnad, kände bara att jag behövde ha de sagt för jag vill inte tynga ner och sätta press, snarare vill jag att människor ska känna att dom kan komma till mig när dom känner att dom inte behöver vara tysta längre, jag finns här och jag går ingenstans :)

IMMA SUPERWOMAN DAMNIT :D


Fan va lång tid de tog att göra den ^^
Men jag har fått de jag ville säga, sagt.

Jag är lycka idag! Jag ska smitta världen foo shoo :D

Pusshejje see ya on the superhero-side xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0