Jag vill ha sån statistik som på BdB Damnit ^^

Erkänn! det skulle vara så awesome om man kunde se vilka som läste ens blogg, jag menar även om de står ett visst antal (jaa kära läsare, nivån är så låg och så pinsam att jag inte tänker lägga ut siffror xD) så vet man ju inte om det är samma person som varit in flera gånger eller om det verkligen är enstaka människor.

Och om det nu finns ett sätt educate me damnit!

Idag kollade jag på Guldkompassen


Jävligt bra story, lite halvkassa skådespelarinsatser här å där men fan va jag vill läsa böckerna nu!
Kollade på cd-on och där fanns dom för knappt nå pengar alls, var på snudd att köpa dom men kom sen på att jag fan har slagit vad med plupp, inga onödiga köp i januari månad!
Så jag lääät bliiii, men de kändes bittert ^^

Så jag funderar på att gå till bibblan på måndag faktiskt xD Det var long time no see på den ladies an gents.

Nej nu orkade jag inte skriva mer ^^

See Ya on ze Page-Side (lol lite roligt de där blev)


Kommentarer
GossipGirl

Så jävla kass film Linda!! Gå hejja me dig ;)

2010-01-17 @ 12:22:58
URL: http://www.stjrnan.blogspot.com
Nutty

haha nejje! den är ju awesome juee xD

2010-01-19 @ 21:38:50
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0