Jungfrufödsel!!!!

Jag är med barn, det säger Johanna för jag mår näst intill alltid illa på kvällen. Alla kvällar och det är inte riktigt ok känner jag -_-

Jag menar, jag vet ju att jag är speciell och att jag är menad för storhet och hjältedåd men seriously mon, Gud kan ju inte impregnate me! Det är fan INTE ok! förstå vad alla andra homoföräldrar lär bli sura när dom inser att jag har haft gud som spermadonator?
Det är inte som rättvist och förstå hur orättvist när mina ungar ändå hade blivit gudomligt snygga utan gudomlig hjälp :O

Den där guden sätter mig i en konstig sits, det är inte lätt att vara awesome. Jag menar folk ser de som att jag är en brud med självförtroende som inte ser ner på andra (vilket är sant så länge dom inte frågar och jag tvingas till noll-censur) och som ser alla som jämnställda och lika värda, gelikar.
Nu kommer ju alla att se att fan, hon har blivit utvald.
Det är ju inte som förr vetu "oooh hon är utvald och vi skall tillbedja henne och sätta henne på det piedestalet som tidigare tillhörde the oh so mighty punani" utan nu ärä mer "Vi kidnappar den jäveln och säljer ongen hennes på Ebay!"

Och som sagt, dom andra homomorsorna kommer ju att se ner på mig bara för att dom kommer att anta att det är den kristna guden också :O Christianity är ju inte alltför happy ofta över homos

Jag är lite övertrött. det syns aldrig i min text va? Nee jag är för mycket undercover bad-ass WrackoMocho *gör ljudeffekter och låtsas slänga runt en nun chacka*

Jag tänkte göra en paintbild där de ser ut som ja har en bäbismage men jag orkar fan inte haha, jag ska skona eder alla och gå å lägga mig xD

GO NATTÖR :D

å See ya On the Waka Waka Waka-side



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0