Soundtrack Kristian Valen - Still Here

Even though my heart is breaking

Jag lyssnar på den här låten och början tänka, fan vad med starka människor det finns där ute

For just a stolen moment in the rain

Hur vissa kan ta en massa skit, om och om igen och ändå gå framåt, ändå vinna över vardagen

How can I move on and fly when I still don't know the reason why?

Det är nog först nu som jag riktigt har förstått vilket omöjligt krav jag ställde

Seeing you like this I'll face it

Ändå såg du mig mer än vad jag själv gjorde :)

Don't be afraid You're not alone



Kommentarer
dracula

mmm VI är starka :D

men den styrka du pratar om visar sig bara när man väl behöver den tror jag !

För så stark som jag känner mig NU kände ja mig inte för ett par veckor sen.



Pyzzen*

2010-01-13 @ 18:36:45
Nutty

Jo de är sant :) Du är fan en superkvinna du! Puss! =D

2010-01-13 @ 19:02:00
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0