ssskaaaa vi gåå hem till diig eller heeem till mig?

*skrålar* eller vaaaaar å en heeeem till sitt? *harklar mig innan jag fortsätter*
Skaaa viiii göra som dom andra, å sätta på vaarandra?

Eller ska var å en sköta sitt?
(I need a bunny damnit... -_-)

Nej men seriously mon, så var de fan längesen jag fick till de så jag har bestämt att öppna en fond.
Den ska heta "Give Nutty a sexlife - charity fond for overly sexual frustrated beings"
Och den ska vara GLOBAL PEOPLE!
så det skall inkomma en herrans massa pengar så jag kan köpa mig världens mesta avancerade bunny som fasen kommer att vara dildosarnas motsvarighet till den här!

Multitaskin! haha
need i say it out loud?

guess not xD

Imöra så ska jag upp klockan 8. klockan är nu 02:30 och jag känner mig mäkta inspirerad att krypa i säng.
Jag ser framför mig ett klotöggt (if it aint i word i invented it för alla bessosar out there :P) jag liggandes platt på rygg, stirrandes upp i taket med ett tappert försök i att hitta mitt inre lugn och kanske tom mitt power animal in my cave.
sliiiiide
(för er som inte förstår de där skämtet på engång http://www.youtube.com/watch?v=boj75h3urLU enjoy)

Daaamdiidaaam, jag bränner t.om rökelse nu damnit för att jag ska finna ett slags zen i mitt virrvarr huvud men de enda som kommer fram är mitt ständiga natt-damp och en gaanska så störig smärta i ena, what's its face-muskeln mellan axeln och nacken... *googlar anatomi* och upppenbarligen så har jag fantomsmärtor för där jag har ont finns ingen muskel xD lol

och uppenbarligen har man ringmuskler i ansiktet *fnissar tvångsmässigt*
(raka bukmuskeln låter också helt obekant, sånna existerar inte på mig vill ja lova)

Men shit. nu läre jag sova, jag får drömma nåt fint vettja :)

See Ya on the... -_- Morning-side!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0