Soundtrack Alela Diane - Age Old Blue




Ska försöka att inte störa mig på att videon inte kan spelas upp nån annanstans än på youtube.
Det där med att orka leta efter nån slags piratversion som funkar känns..
Jobbigt.



Tänkte börja det här inlägget med att jag drömde inatt, egentligen that is.
Drömde om en vind med massor med olika prylar
gevär, hattar, stora fönster delvis prydda med brädor som solen sken igenom

(Sunset Tru the Dusty Windows)


Rummet är stort och ljust med damm flygandes i luften
Gamla brädgolv som vi just har sopat, känslan av hemma fast någon annans

Om jag hade ett galleri skulle det se ut sådär.



Jag vill verkligen hålla det där rummet i minnet så det ska jag göra





See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0