Soundtrack Matt Corby - Breathe

 
Alltså det här med stress mina kära vänner, det är inte bra grejer.
Vad stressar man över egentligen? 
 
Jag tror att svaret på den frågan är allt. 
Man stressar över allt.

Vad ska jag göra med mitt liv? 
Om jag har något i mitt spår är jag rätt då? 
 
Räcker pengarna den här månaden och hur ser nästa månad ut?
Mycket vill ha mer.
 
Har jag nog med tid?
När jag har tid, använder jag den rätt?
 
Allt jag borde göra, allt jag borde se.
Borde jag inte komma fram till något nångång?
Alla dessa frågor inga svar, kanske något påstående.
 
 
Stress stress stress


Fan det är soligt ute och jag sitter inne, borde vara ute. lixxxommmm
 
 
Jag stressar nog ner mer nu tror jag, försöker att bli av med gammal stress.
Stress som skapats i gamla situationer men som känslan bitit sig fast av.


Jag har ett fokus just nu, jag ska bara vara och vara nöjd med det
Breathe

Låta livet svepa över mig och bara finna lusten igen, finna det där som får mig att le inuti.
Jag närmar mig det känner jag, för varje minut
För varje ensam stund så låter jag hjärnan se igen
Låter hjärtat bara finnas till och njuta



Breathe



See ya on the flipside
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0