Soundtrack Coldplay - White Shadows

 
 
Har ni någon gång känt att något ni haft har dött ut, något med er som bara försvunnit.
Någonting som varit du, någonting som varit.
Har varit.
 
I tried to listen, så känns de, jag försökte att se och höra allas röster.
Jag försökte ta in allt som är allt och jag försökte att känna det som man borde.
Jag vill finnas till, jag vill se alla, verkligen Se.
 
Någonting har bytts ut och det är så längesen så att jag inte ens har märkt det.
Hoppet om människan som jag så värnat om, hoppet om att alla har gott i sig oavsett handlingar.
 
Jag vill se igen och känna som jag borde.
 
 
Det var längesen jag blev kallad naiv så nu är det dags för förändring för jag är inte som alla andra.
Jag tar ansvar för mina känslor och jag tar ansvar för mina tankar.
 
Jag ska också hoppas på och finna att människor tar ansvar, för sig själv och för varandra.
Det är dit jag ska komma.
 
Jag ska be om förlåtelse och jag ska försöka bättra mig när jag sårar.
Jag ska försöka att tala med mig själv
som jag talar med andra.
 
 
Det är så jävla svårt att vara människa, att se, känna, vara, ta emot, ge, att finnas.
Men det är så jävla vackert också.
 
Varje dag ska jag försöka vara mig själv så mycket som det bara går.
Jag ska vara NAIV, KÄRLEKSFULL och förbannat jävla VACKER
 
 
 
 
See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0