Soundtrack Cat Stevens - Father and Son



Så mycket tid, så lite tid, så mycket att skriva om, så mycket att se och så lite att uttrycka det i.
 
Hur livet kan förändras så snabbt men ändå så långsamt och bli rätt!
Rätt Rätt Rätt
 
Aldrig fel längre, bara olika nivåer av rätt.

Jag har inte skrivit på länge, känner mig rätt så rostig men ändå så jävla vis på ett helt nytt
helt rätt, sätt.

Cat Stevens har så jävla snyggt hår.
Man är sig själv men i en ny form.
Cat Stevens har så jävla snyggt skägg!

Har jag berättat att jag också skulle vilja ha skägg? 
Jag nöjer mig med att missbruka i mustascher i olika former istället. 
 
he he he 
 
klimpen som förändrat mitt liv till mer rätt:
 
Jag känner mig random, jag hade så mycket i huvet men inget verkar komma ut. 
 
Orden mäter ändå inte upp, det når inte upp till det som är.


Jag ger upp och berättar istället att jag planerar att spela in en singel! 
När får man se, hur kan jag berätta i senare skede och var blir hos en Gran i en gammal stad.
Konsten som skall pryda omslaget kommer att bli ruskigt jävla bra också! 

huuuua people! Spännande skit är på g och det är spännande ständigt också, med guldklimpen.
Min Tjommas, min tjorv, min bäbis, min fantastiska Lowe!
 
 
 
Jag får kanske för mig att skriva mer snart men nu ska jag måla!
 
 
Hare fint och ta hand om er!!!


See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0