Soundtrack Gotye - Save Me

 
När allting närmar sig med steg så stora att man inte hänger med
När allting följer ett mönster du ser och gillar, ett mönster som inte är till ondo
När allting går framåt och du känner att du också gör just det. Går framåt
 
           


blupp blupp blupp
 
shwoop shwoop


Veckan är 35.
40 Ska det vara slut på det hela om allt ska vara som det ska va
Sällan är saker som det skall vara så det får man helt enkelt se
Men framåt går det ju onekligen och jag har insett än en gång att tiden går fort
fast forward
 
Jag har även insett att ett mobil-apps beroende snabbar på tiden ytterligare 
Säg t.ex att man väntar på en drake eller gröda som tar 20 timmar på sig
Så är den plötsligt klar, woop woop! 20 timmar är fan mycke hörrni.
höhöhö 
 
 
 
Jag har även andra bebbar
 
 
Ooooh det luktar missbruk!!


 
mmm I love the smell of missbruk in the morning
 
 
 
 
 
Nej men alltså jävlar vad jag missbrukar kärlek
Jag kräver det, jag smusslar ur det ur ovetande kroppar
Jag ser mig till det och känner det som i luften!
 
kärlek kärlek kärlek
 
Vetskapen om att den här kärleken bara kommer att bli större känns ofattbart
rent omöjligt. Jag förstår inte vart den ska få plats.
Hjärtat kommer att sprängas och venerna kan inte hålla tätt
sipprande sipprande sipprande
 
dripp dropp
 
plopp plopp
 
 
 
 
Jag får helt enkelt öppna huvet ibland och släppa ut lite
 
 
 
 
 
 
 
 
See ya on the flipside


Kommentarer
edith

så himla himla himla fint linda!!

2013-03-13 @ 18:25:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0