Soundtrack Jamens Vincent McMorrow - We Don't Eat


Möten!

Vissa människor förgyller ditt liv mer än andra, det är bara att konstatera
Vissa människor ger dig sån energi utan att ens försöka, orden kommer
helt naturligt
helt som det ska vara utan att det nånsin blir tråkigt
Eller som det kan bli att man fastnar i samma gamla
samla gamla skit eller ännu värre
man har så lite att prata om att man desperat försöker komma på något
typ vaad gjooorde dooom förra helgen?! åååh herre guuu så pinsamt

När man bara pratar illa om andra så vet man att man inte har något bättre
att säga
 
 
 
Vilka jävla fina människor det finns, Hallelujah
å hallelevia, harekrishna! (hurfandenustavas)


Jag har kommit på att jag ska sluta att googla ord för att se om jag stavar dom rätt
För kan jag inte så kan jag inte, så ärä bah! 
Man kan inte kunna allt här i världen och man ska inte va så jävla pretto jämt

Jag spelar quiz-kampen och inser att jag inte kan det mesta
vilket är helt freakin okey för är man ointresserad av det mesta
så blir det lätt så
Men nu vet jag iaf att en struts har färre halskotor än en svan
Och jag vet att ett lodjur är kännt för att vara skyggt
Och jag vet att Nintendo bildades 1889


Om jag nu minns allt rätt vill säga vilket inte är helt troligt. hähä
Men vafan man får tänka att det jag inte fick i minne fick jag i humor.
Jag är jävligt rolig faktiskt.
Fast jag minns det ju sällan såklart vilket troligtvis är till min fördel.

Jag vill ju inte vara rolig OCH dryg. Det går ju bara inte ihop
hähä



Nej fyfan va glad jag är idag!





See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0