@ Hybo again

Japp såhär ligger de till, jag läre skaffa internet snart innan jag blir galen.. jag känner ett plötsligt begär av comunication och jag vill kunna lägga ut mina videos när jag vill, kunna följa folks bloggar - vloggar - skvaller på facebook och allt jävla skit som följer med ze net!

toooookiiiigaaa nutty blir mer tok ^^




orkar inte skriva mer men det kan finnas en risk för att jag snart skaffar internet.. vilket crapinternet som helst för jag blir som sagt more waka ho ho och det kan vi ju alla hålla med om att det inte behövs ^^


Pusshejje å See You on the OrganicNut Side xD'


(å btw, jag hade en helt jävla fab weekend mihi!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0