No Interrrrnettttt foo shoo

Jaa nu händer de mina vänner! min kära dator lämnar Hybo's trygga vrå och kommer upp till det farliga läget i Ljusdalio :O Poor Poor computer, inget internet så långt ögat kan nå (ska dock fråga Benopz om jag får långa hans Dääänngl för att ladda upp Youtube-vids ^^)

Så nu vet ni de! No occasionally hangin Out på Msn för hä aint happenin. om inte nån vill ge mig 900 spänn till internet? inte? VA?! jag -Girig? skulle väl aldrig hända ^^ *fnissar oskyldigt*

GUUUUUDAAARS! fick precis ett MMs som jag blev lite blöt i ögat av ^^ gudars! gudars! gudars!


å aldri blire torsdag ;D

Se Ya On The Flipside!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0