btw ze new haircut ^^

För er som kanske kanske har missat de så här är den alltså, the new haircut ^^


maffigt med ego-kort är de inte ;) (och jepp jag har ett ärr på kinden)


Jag ser för de mesta ut som en gnällig tonårsgrabb dock haha xD

finnig å jävlig men that's the way the cookie crumbles och alla kan ju inte ha nicole-kidman perfa hy.
vad blek alla skulle vara också!

ibland kan jag försöka mig på att vara söt å tjejig också

jag vet, jag vet. den äckligt bruna sletna gaming-stolen i bakgrunden är en dead give-away men ni får väl foka lite for cryin out loud ^^

*gör hypnotiserande jedi-rörelser* "seeee djuuupt in i dom blååå ögonen, see djuuupare"
" känn hur du blir förtrollad av deras matthet och trötta glans och köp ruskigt mycke julklappar åt den här damen för inte fan har hon varit snäll i år och får av tomten inte" *ser lite bitter ut i slutet av hypnosen*

Damn these inner voices! INTE OK!

Jag kan iaf räkna på ena handen hur många gånger jag varit snäll, den du kan jag skryta med inför framtida barnbarn som väntar på julefrid ^^
Jag tror iaf personligen att standarden för snällhet kommer att minska till framtiden, med mina gener i sig kan dom ju inte bli mer än genomonda dom stackrarna så i need to cut them some slack. 

Kalla mig pessimist du bara men vänta på domedagen när mina barnbarn styr världen med hjärnhand! 
IRRRON CLAAWW

SWAAATOOO! se så lik mitt barnbarn är mig, hon heter för övrigt nåt skitballt men de vet jag ju inte nu.
det är ju i framtiden. duh


nu ska jag gå å sova för nu har mitt natt-damp dampat sig till sin ände och sängen skriker mitt namn.


Sayonara och see ya on the Jedi-Side (med en massa julklappar till mig HIHIH)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0