Det snöar damnit och fan va glad jag är :D

Jag älskar verkligen snö, jag blir sådär lycklig i hjärtat och helt salig av vita små puffar som studsar mjuk emot marken, som ligger som världens finaste täcke över all asfalt och alla kala träd, ge mig frost och kyla så är jag som lyckligast :)

Jag skrek som ett litet barn här idag när jag såg att de snöade, Jessi! gör en snöängel åt mig! :D traktordäck mä xD

det har snöat i nån timme nu och jag hoppas att det aldrig slutar, jag vill kunna åka pulka ifrån min balkong! =D

till nåt annat, jag ska klippa av mig håret idag, bli en massa korthårig och de ska bli så jävelusiskt skönt, off with the hair-ruffs å få lite stil på huvvet! det är fan på tiiin vättö ^^
så jäkla slitet håret så jag vill inte ha de utsläppt ändå så alla ni som kommer att klaga på att jag klipper av mig, scchhhhhh. eller silence i kill you lol xD

Serenity and namaste bitches!

Pusshejj å see you on the FlipSide ;D


Kommentarer
Jessica

Hahaha söta då ! :D Jodå jag ska allt göra en snöängel och traktorspår sen om det kommer nån snö här hehe :) Då jävlar ! Men inte förrän efter en flaska vin ;P Eller varför inte några välplacerade öl ?!

2009-12-09 @ 13:58:04
URL: http://jieshika.blogg.se/
Nutty

hahah jamen gört :D jag skickar en öl på posten ja vetu!! xD

2009-12-10 @ 01:28:37
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0