Love is in tha air bastardos!

Lite roligt, borde de inte vara så att på våren blir man helt till sig och kärlekskrank? Det är ju faktiskt den typiska bilden iaf, på våren ska alla känslor tina upp ifrån vinterns kalla tid och man ska vilja föröka sig med större delen av populationen.
Känns dock lite mer desperat än kärleksfullt dock, dontcha think?

Jag har kommit på att julen är årets sanna kärlekstid!
Julen är tiden då man förlåter, älskar alla, tiden då man vill hjälpa och tiden då generositeten exploderar!


Kanske man ska spraya kärlek som en julklapp?
Kärlek på Syntetisk Väg

Då kanske alla skulle vara lyckliga på riktigt och social fobi skulle uppenbarligen inte existera, jag menar tänk ändå om alla skulle vara lika lyckliga och kärleksfulla året runt.

Jag tror fan att kärleken är det enda som riktigt kan rädda oss ifrån ondo, kärlek är de vackraste vi har och vi borde verkligen älska mer och tillåta oss själva att bli älskade



Jag behöver dock ingen spray för jag har the love of my life, Chris.

Hon är den enda jag behöver för att få ett high in life.
You babe nu och för alltid <3


Kärlek till er alla och en massa fina julklappar! (kärlek är ju materiellt för vissa [för mig också delvis mohaha xD])


See Ya On ze X-mas Löw side!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0