Nutty Dissar godiset den här Julen

Nepp! Det är inget bantningsknep -jag är jävligt nöjd med min kropp thank you very much trots alla skavanker som blivit utpekade i massupplagor av kvällstidningar!- och det har inget med nån underlig princip att göra heller utan jag vill helt enkelt inte äta godis!

Jag har packat upp en massa godis nu på två affärer här i Ljusdal och jag SPYR fan på godis! Jag har ingen som helst lust att öppna nån förpackning och börja stoppa huvvet fullt, inte ens sånt godis som jag verkligen verkligen tycker om är jag speciellt sugen på, himla bra eller himla sorgset vem vet?

Eller vänta nu... glöm de ja sa HÄHÄ
 

lol Jag kunde fan inte låta bli xD

Jag är trött som ett as så min humor borde beaktas per automatik som icke existerande haha (även fast jag garvar fortfarande ^^)

Idag ska jag med brorsan å farsan och handla julmat på Björks i Färila, de ska bli nice som fan! Vi far dit varje jul och det är lika mysigt varje gång hihi I Just Freakin Love X-mas ^^ (kanske för att jag är ett hentai och för att de är ett x i x-mas)

nu ska ja sluta skriva och powernappa tror jag, tlöött -_-


PössHäjjä å see ya on the weird-side



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0