Choklad, fisherman's friend och Ipren

@ Work. @ neggo. @ hög nysfaktor. @ whineunge. @ blogg.se -_-


Ni vet hur man brukar säga att karlar är dom gnälligaste på jorden när dom är förkylda? Flator är värre. helt klart.

Vi har tagit oss rätten att använda dom "bästa" delarna av dom motsatta könen och använda dom när de behagar oss, exempelvis när man är förkyld - det är så synd om mig att ett u-land verkar vara ett lyxland med världens bästa ekonomi.

Vi kan beté oss hur vi vill egentligen för det finns som inga ramar för oss, en tjej kan ju få höra t.ex "men sådär gör väl ändå inte tjejer" och en snubbe kan få höra att "men fyfan va bögig du är med din rosa t-shirt!"

Om folk vet om att du är flata så tänker dom per automatik att du är mer "karlig" och att du har lite "fula" grejer för dig, typ rapar rakt ut när du druckit nåt, lägger av en jävla brakare eller bara mer eller mindre vet vad du vill här i livet :P Jag ska iofs inte säga att det alltid är så men om en flata rapar så är de mindre förvånande för folk .oftast- än om en straight tjej skulle göra de -_-

Jag tager mig nu rätten att vara oerhört gnällig och uppmärksamhetskrävande i min förkylning, taaa haaand ooom miiiig.

*snörvel* de är ju synd om mig *_*


See You on the whimperingSide


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0