Conversion of Your Mind!



Jag vill bli frisk igen, på alla sätt och vis.
Jag vill slippa känna ångest och veta vad jag egentligen vill.
Jag vill veta alla dom stora frågorna och se om jag kan hitta ett svar.


Jag vet inte riktigt nånting nu för tiden, jag är skitbra på att ge andra råd men usel på att följa dom själv.
Fick ett samtal idag utav en terapeut och hon frågade mig vad jag trodde att min ångest berodde på och då sa jag "jag har ingen aning för om jag visste de så skulle jag ha tagit hand om de redan" Jag gillar ju liksom att se möjligheter och bara man vet vad problemet är så kan man ju lösa de, eller hur?

Det är ju bara matematik om man tänker efter egentligen, anledning. x alltså. lösning: a = happy place heh

-x +a =Happy Happy

ok så vad är anledningen, min första anledning kan nog vara mitt jobb -Jag känner att jag inte kan tillföra det som dom behöver just nu och att jag mer eller mindre skulle göra dom en tjänst om jag slutade. Det enda som stoppar mig egentligen är känslan av att jag rymmer ifrån måsten och jag vet inte om jag vill göra de, jag vill lösa saker hellre.

-Jobbet (eller måstena) +kanske plugga ist? =Känner inte tvånget över att prestera blir därav lugnare

Om du har ångest över att du kanske äter för mycke godis, ta bort en chokladkaka (ex) och byt ut den mot en frukt -tokliten förändring egentligen som du kanske mår mycke bättre av :D

Testa de här! Försök komma på ett fel i ditt liv och ersätt de med nånting bra, de kan vara allt ifrån en minimal förändring till ett stort steg, de väljer du helt själv.


See You on the ConversionSide!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0