mohaha

Javisst vetu, de är tamefanåmig fint

Jag har dansat som fan inatt! "Ooooh vart har hon varit?" Kanske ni tänker då och var är mitt svar, jo i mitt sovrum -framför spegeln för jag kom på att jag borde kolla hur jag ser ut egentligen när jag dansar (och för att jag kollade på Honey ikväll och för att jag överdoserat dansfilmer den senaste tiden ^^)

Så jävla nice var det och jag har kommit på att de ska bli min nya träningsform! Jag har väntat på att jag ska få pengar så jag kan köpa en ny yogamatta så jag har inte tränat Yoga nåt på länge så jag läre ersätta det med nåt.

Improvisationsdans framför spegeln FTW! -Jag är ganska skillad också hähä-

Idag (humm igår nu) var jag ganska duktig, satte om en massa blommor och körde med trimmern i trädgårn. Om jag hinner imorron ska jag trimma ännu mer för fyfan va roligt de är och jag är fan redigt hot i brorsans snickarbyxor också haha xD

Ska städa som en toka imorron för de blir ferre hos oss, om du känner att du är en trevlig typ så kom vettja :D
nu blire nog försöka sova... fast jag inte är trött -_- heh


See You on Ze Countryside!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0