*Sjunger Don't go breaking my heart*

Ja, vad ska man säga. Jag tror faktiskt inte de där kaksystemet fungerar speciellt bra för mig.

Ha kakan kvar? Äta den? Ge bort kakan? byta smak på kakan? Vart fan är kakan?

Alla vet ju att man får en jävla massa kakor i ett paket, jag vill ha paketet! Man kanske borde "nöja" sig med de man har och bara dagdrömma sig bort men fan alltså.. jag är för bra på att drömma och jag har kommit på att jag vill att alla mina drömmar ska vara sanndrömmar.

Varför sätter människor upp hinder för oss själva, alltid? Jag lever under the impression att man kan få allt man vill ha bara de att man läre komma på vägen dit, sättet att få de på. Alla fattar väl att man inte kan få något som är utom ens räckhåll eller som sitter för högt upp om man inte har en stege -eller är jävligt grym på att klättra eller har stålmannen som mellannamn- men den stora frågan för dom flesta tror jag är, Vad är stegen?

Det kanske bara är jävligt bekvämt helt enkelt att sitta kvar på sin plats, stå sist i kön och aldrig få plocka ut den där feta checken, resa till nåt jävligt skönt ställe eller få den där första kyssen av en person som man kommer att dela resten av sitt liv med.

Hoppa för i helvete! kasta dig ut i de du inte känner till för att kanske få nånting bra eller rent ut sagt helt sjukt jävla underbart.


See you on the Cliffside



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0