Yeah!

Nu var jag färdigdansad och det har knappt gått nån tid alls, jag borde verkligen börja träna haha xD
Hur kommer jag egentligen på att jag ska ställa mig och dansa mitt i natten? jag har då alla möjliga skumma terapimetoder, jag kommer nog att passa som terapeut nångång i framtiden -jag tror nämligen att ödet har talat till mig eller snarare skrikit åt mig att läsa beteendevetenskap och det är precis det jag tänker göra!

Bounce!

Darn va med mygg de är i min by alltså, det är helt sjukt och dom är blodtörstiga som inga andra dom asen. Bitches som älskar mitt blod - å inte på ett sexigt vampyr-glamour you kinda way :P

True Blood har börjat igen! Så jävla grrrreat


Jag älskar min helkroppsspegel (japp de stavas så fick jag reda på efter en snabb google-check ;D) btw, den är kunglig.



See Ya on The non-LazyAss Side ^^ (för nu orkar ja inte skriva mer mihi)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0