Best Weekend evva!

Japp som ni vet så var jag ju hos nina och emelie i fredags och de var så jävla roligt, fick ont i käkarna för att ja garva så mycke hela tiden :D
Vi drack vin, snacka skit, spela wii, åt pizza och var allmänt bästiga på alla sätt å vis! HÖRRNI! EN GÅNG TILL!

Jag var hos Frida på lördagen, vi gick ut på stadt the hole crew (nästan alla men de får vi kompensera med nån fika snart ju ;D) åsså dansade vi som galningar hela kvällen, jag skickade uppmanande sms till Nina men inte förändrade de saker heller. ja man kan då inte få allt här i världen haha :D

Behöver jag berätta att jag har träningsvärk idag? ^^

Tezz ska komma å hälsa på här i veckan med, ska stanna tills på torsdag och de ska ju bli trevligt :) vovvsingarna kommer att bli så jävla glada att få träffa varann igen med :D :D :D

wee btw

humm, my mind is empty now so i will quit *fnissa*
appropå de så ska ja lägga ut en ny video snart så stay tuned! de tar väl nån timme dock...sega sega youtube *muttra*
Videon är pruttlång mä men de fick man leva med :)

PössHäjjä på er im leavin yo asses foools hihi

See You On The FlipSide!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0