Bortglömda födelsedagar och Wow-mani

Sittin' in the mornin' sun
I'll be sittin' when the evenin' come
Watching the ships roll in
And then I watch 'em roll away again, yeah

Jag skulle hoppa av en båt idag och då ramla jag i vattnet på en lvl 14 och Mange rädda mig inte heller :o haha men elite som man är så sprang (simmade) jag för livet och kom undan ^^


Min telefon är full av skickade sms och inte ett enda var till Tezz, jag glömde bort att hon fyllde år och de var ju fan beiget gjort av mig -_-


Jag var hemma hos Nina idag mä, drack kaffe och kollade när hon och hennes syster snickra ihop en bädd åt deras hundar ^^ tokduktig var dom och såga å greja feja! 


jävla skitblogg, vet inte vad jag ska skriva i den ju haha :D 



Kommentarer
Disturbia #Nina

Nu är den klar, skitbra vart de å!

2009-03-06 @ 11:38:24
URL: http://metrobloggen.se/disturbia


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0