C is for Cookie

That's good enough for me.

Jag har varit hemma hos Nina ikväll och de var toktrevligt som vanligt (mohaha nu kan ja skriva som vanligt också ^^) och jag lånade ut mitt Wii till henne så nu är jag änka hähä =)
Wii is my Wife fast jag dock har varit otrogen och spelat wow på datorn en hel del nu på slutet så hon fick vara otrogen med Nina hon med, de var ok. 
Jag och Miss.Wii har ett öppet förhållande och det är många som fingrat på hennes kontroller if u know what I mean ;) haha jag är trött nu med så min humor är nog ganska beige men de fick den vara =D

MUPPHUVVE :D haha kommer f.ö att skratta åt de länge ^^

Jag har kommit på att det är tokroligt att skriva blogg och jag har fått för mig att jag bara ska skriva ett inlägg om dagen men de finurliga med en blogg är ju att man kan skriva när fan som helst om precis vad som helst!
Jag gjorde en sak idag som jag är så jävla stolt över mig själv för, det var så jävla duktigt och jag är den modigaste fobi-trotsande saten jag känner :D Jag kanske blev lite tvingad men jag var ganska så medgörlig ändå ^^

Jag läre bara skriva att god damn va glad jag är att ni har flyttat till Hybo! så sjukt roligt att hälsa på och som du sa, man behöver fan inte tänka när vi umgås utan de blir kannoners ändå, dessutom så bjuds de på gött kaffe mä och roliga kommentarer.

Bara så ni vet kära blogg-läsare så är de nu alltså öppet att Linda är en Slutt och hon var med i Prideboken 2007 och God Damn så hot hon va xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0