Du ger mig min morgon, du ger mig min dag

G                           C     G
Återigen gryr dagen vid din bleka skuldra
                              C       G
Genom frostigt glas syns solen som en huldra
Em                            D
Ditt hår det flyter över hela kudden

          G                C
Om du var vaken skulle jag ge dig
         G              C
Allt det där jag aldrig ger dig
    Em                 C  
Men du jag ger dig min morgon
D               G
Jag ger dig min dag



Jag känner att jag mår bättre idag, sms-sessionen inatt gjorde att jag fick ur mig lite och de känns bra -känns inte lika falskt nu iaf när jag verkligen kläckt hur jag tänker.
Innan så tänkte jag att de kanske bara blev värre om jag var ärlig med allt och berättade men who the fuck am I kidding, de hör man ju nu hur de låter. Efterklok är bara ett annat ord för retarded ^^

Jag kanske bara inte vill erkänna för mig själv heller jag vet inte men som sagt, who the fuck knows :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0