....

Jag är schitzofren, jag har ingen annan logisk förklaring till mitt tillstånd.
Endra så är det de eller så känner jag att jag läre kompensera för att jag är glad för de mesta så jag försätter mig i situationer där jag medvetet får mig själv och andra (vilket är värre) att må dåligt eller iaf sämre än vad jag/dom gjorde innan.

Eller glorifierar jag mig själv är ju en annan fråga?
-Tror jag verkligen att jag betyder så mycke för folk att dom verkligen bryr sig eller underminerar jag mig själv och tror att folk inte bryr sig alls?

Om någon skriver något känner jag mig träffad då för att jag borde eller för att jag är självcentrerad?

Vill jag känna som jag gör?

Om jag nu ville de här varför känns de så jävla dåligt och varför i hela helvete utsätter jag mig själv.

Jag blir så jävla ursinnig på allt just nu, jag känner mig så jävla uttömd och självförnekad.
Så jävla less på allt och så trött på alla tankar som viner runt i huvvet på mig och på dom här schitzoanfallen som jag får.


Nästa vecka känns de nog bättre


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0