Fram och tillbaks ovva and ovva again

Yeesch, jag vet ju aldrig nånting och de är ju vida kännt men jag brukar dock ha ganska bra koll på mig själv ändå -Veta vad jag känner och veta vart jag är påväg på så sätt men jag är helt jävla lost och jag orkar fan inte tänka på de mer, jag har fått ett jobb och jag vet inte ens om jag är glad för de egentligen.
Jag borde vara jävligt glad och jag borde känna mig lättad men jag gör inte de, de handlar inte om att jag tycker att de är så jävla gött å bara vara hemma och göra ingenting (för trust me, så är fan inte fallet) utan mer kanske bara om, ja, var jag vill vara?

Jag har försökt att analysera mig själv också, vad tycker jag är viktigt? vad strävar jag efter? vad vill jag egentligen med folk? vad känner jag för saker?
avtrubbad. avtrubbad. avtrubbad.
Alltså jag kan inte tänka. Det är som att de är blockerat på något vis och som att jag bara kommer till frågan men inte kan svara mig själv, jag trevar efter det men jag kommer fan inte fram! Det är otroligt enerverande vill jag lova ^^
 
Det enda jag kommit fram till i min analys är att jag vill ha ROLIGT men då återstår ju bara frågan, vad tycker jag är roligt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0