Jag är hungrig så jag ska äta snart

Jag kom inte på någon rubrik så jag skrev en sanning ist ^^ konsekvens får komma senare

Idag är de Fredag vilket betyder att jag ska till Nina och Emelie och spela spel ikväll, de ska bli ruskigt roligt! Vi ska spela Mario Kart och de är min första gång till Wii! -f.ö så skrev nina på msn nu haha-
Som ni kanske märker ärade blogg-läsare så är de inte speciellt svårt att göra mig glad och de här med hangout at their place och mario kart? It's a mafakkin Wakahoohoo xD

På lördag så ska jag till Frida för hon fyller år och ska fira detta med att käka på stadt å vi ska dansa tills dom slänger ut oss! Ser fram emot de som fan med (själva kvällen inte att bli utslängd såklart)

Jag har funderat på att lägga ut en ny video på vloggen med men jag har inte fått fingrarna ur och redigerat, var nästan påväg att lägga ut hela men märkte att den var på 10 min så gosh, lite dötid som läre bort först :)

Nu blire frulle sen efter de så blir de att städa arslong av mig inne hos farsan, ooooh nina berätta precis att vi ska äta pizza ikväll me.. mihi röj är ordet ^^

Hade göttans i helgen för god damn I will ^^

See You On The FlipSide!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0