Ljusdalsförvirring och melodiattack

Har varit uppe på Ljusdal men ska upp dit igen strax, kanske ska ta en promenad med Dracula efter de att jag tagit en promenad med mammis. Börjar jag bli läskigt aktiv eller vad är de som händer?
Ska bli riktigt roligt att träffa los Dracul iaf, de var så jäkla längesen och de är ganska svårt för mig ändå å ta mig så jag blev skitglad när mamma erbjöd sig :D

Appropå mams så ska jag till henne och kolla melodifestivalen ikväll och stjäla vin av henne, hon vet dock bara om de förstnämnda men jag gissar mig till att hon ändå förstår att de sistnämnda kommer att hända haha

Hello my name is Bob, Spongebob with ze Alcoholic Squarepants ^^

har inte kollat nåt på melodifesto så jag har ingen aning om nåt bidrag så de ska bli lite skoj =)

Jag har dessutom kommit på att jag är förälskad och att jag inte kan förbise de även fast det var de jag hoppades på, jag skiter fullständigt i vad alla tycker och tänker om den saken och jag bryr mig inte nämnvärt om vad jag tycker om de heller längre.
Det är som det är och jag kan inte göra nåt åt de, jag är en känslomänniska och jag får känslor för alla jag träffar men på olika vis och i olika nivåer.

Jag kan inte lova en massa och jag kan inte säga att jag är en speciellt trygg människa att vara med, jag kan inte ebjuda skydd, stöd eller stabilitet -det är den jag är just nu och jag får acceptera detta- Men vad jag kan lova är att medans man har mig så är det de bästa som finns på den här jorden och att man glömmer allt annat, existerar just där och då och inget annat har betydelse.

Om "risken" är värd att ta är inte jag rätt människa att bestämma utan jag har passat, nu får du välja.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0