Lördags Update

Jag ska inte till mamma utan jag ska sitta vid min dator tills ja växer fast!
hehe ja orka inte så jag ska ut till henne imorron ist men de gjorde ju inget, melodifestivalen är ju aldrig så rolig som den va när jag och Dracula drack en massa öl och kollade på den ändå så ^^

I said Brr *klapp klapp* It's cold in here!

Var ute på Ljusdal och försökte tappert leta efter ett ställe att sitta på för att dricka kaffe, haha Dracula hade med sig en termos och hon hade t.om tagit med mjölk till mig ^^ söt är hon :D
lägger ut lite bilder på bdb också om man ville kolla in de, dock bara nån bild men wtf man får inte vara så girig =)

Gosh, är lite stirrig nu.. ska kanske gå å hämta mig nåt att äta, är inte hungrig egentligen kanske bara lite sugen mihi

I Will Go Fetch Fatzo Stuff xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0