Morgonstund och all that other crap

Haha jag låter helt bitter på rubriken men det lät så oerhört tråkigt med guld i mun, man borde komma på något annat uttryck för de där. Eller så säger man bara det är jävla bra att vara vaken i tid iåförfis ^^

Jag och resten av världen är nog ganska förbryllade över de faktum att jag har vaknat 07:30 två dagar irad av mig själv, ingen klocka på, jag somnade typ 1 igår (eller idag om man ska va besso) och jag är inte nämnvärt trött nu, jag gäspar lite åså men jag skulle inte kunna somna om igen.

What iz thiizz woodoo magic mon? (säger de med ganjatroll röst.. wow-style alltså ^^)

Idag ska jag spela gitarr tills fingrarna blöder har jag kommit på!
Jag var sugen på att spela igår också men jag tillät mig inte, när jag fått för mig att städa så är datorn tillräckligt mycke distraherande.. jag vet ju att jag fastnar om jag börjat spela gitarr, datorn kan ja ju slita mig ifrån :D (ja! skratta ni som läser detta men de är faktiskt sant! haha)

Jag är inte en sånt databeroende Nutjob som man kanske kan tro, jag klarar mig utan burken from time to time ;)

jag läre sortera i min garderob idag mä, fasen de hänger ju ut kläder ur den! jag kan inte ens stänga dörren så där står den och flashar sig, slut! garderobsslut haha :D

hua, det är alltså en sån dag idag... dålig humor ftw!
Nu ska ja äta innan jag koolavippar ^^
PössHäjjä å
See You On The FlipSide!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0