Nudeldagen, Städdag och kärlekskrankeri

Idag så är de då den årliga (starting next year haha) Nudeldagen, så idag så ska man fira nudlarnas härkomst till Sverige och vårt ständiga behov av att vara mångkulturella!
Jag sitter just nu med en hutlös mängd currynudlar som jag glatt slafsar i mig till frukost och funderar över hur fan nån kan välja en annan smak än curry på sina nudlar? I Totally Love It!
Jag kommer ihåg när ja var liten åsså bjöd min mammas föredetta på nudlar så jag sa alltid de att jag ville ha änglahår när jag var hos han, vet dock inte om de var den sorten men vafan, ongar ;D


Just just, iomd att jag knappt fick något gjort igår så ska jag alltså ha städdag idag igen, alla folk tror att jag städar jämt och hur mycke som helst men så är inte fallet. Jag säger till folk på msn eller skriver på msn att jag ska städa åsså börjar jag, sen dyker de alltid upp något som lockar mer t.ex så kan de vara att peta mig mellan tänderna (första anledningen till att sluta en sväng igår) eller att jag bara ska byta låt på datorn och vipps så spelar jag plötsligt wow! "VAFAN HÄNDE?!" tänker man 3 timmar senare ^^
Det värsta är att jag bara blir glad om nån avbryter mig, om nån ringer så kan ja ju inte dammsuga t.ex eller om nån kommer över på en snabbvisit, jag säger ju knappast "nej tyvärr, jag är upptagen med de tråkigaste skiten i hela världen. Kom gärna nån annan dag" Hell No =)
Men men, idag är alltså dagen då det verkligen sker nåt! *hoppas hoppas karaktär svik mig inte nu*

Jag har kommit på att jag vill starta en Youtube-blogg också, Jag vill väl bara prata om lite almänna saker med en flatinriktning och jag veeeet att de inte är politiskt korrekt å hej å hå att säga sådär men de sket jag i, man kan ju inte anklaga mig för att vara speciellt bright eller ha koll på sånt så bare with me ya'll <-- Wigga xD

Appropå kärlekskrankeriet så är jag gosig som en idiot! jag vill ha en kram, en skedning och en massa smicker för min perfektion! Ett kärleksbrev där nån bedyrar sin sanna kärlek till mig och berättar hur dom inte kan leva utan mig och ett skitstort bråk och make up sex i 5 timmar! Mohaha xD kanske inte riktigt de sista men ja kom liksom in i rushen :)

Nu ska jag ta å påbörja min städdag för sen så ska jag spela wow med Mange! Bearform alldeles strax ^^


See You On The FlipSide


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0