Rubrik

Jag har märkt en sak, för mycke kaffe på en dag kan lätt leda till att man sitter och stirrar vid datorn halva natten, man får också lätt för sig att det bränns på näsan därför att man är strålningsskadad, man har ont i magen för de var 10 tomma timmar sen man åt middag och man inte har fyllt på sen dess för man ska ju faktiskt inte äta efter 7 för de säger Oprah som f.ö är överviktig för de mesta (i de sista påståendet så har jag faktiskt gjort de, tröck i mig ett par oerhört kladdiga men ack så goda mackor ikväll och ja kan tänka mig att jag och oprah är ganska lika i de anseendet haha).

Jag vill vara lika rik som Oprah, de vore fan nice.


Jag ska gå iväg och slänga mig i sängen nu, här blir inga barn gjorda -ungefär som de nånsin kommer bli några barn producerade på de sätter för mig då- och jag är ännu mer uttråkad nu än vad jag var för 5 minuter sen vilket är en bedrift i sig ^^

Jag började tänka på pris som ledde till nobellpris vilket ledde till sheldor och Big Bang. inte kolla big bang! *bitch-slappar mig själv* du ska sova onge!

March isäng och därmed basta!


Kommentarer
madde

har lust å kom. varje inlägg men när du som sagt skriver 8 inlägg per dag får du nöja dig me detta inlägg hahaha!!!

Va gör du vaken kl 4:39?

å Oprah, vet du va hon gör för att inte äta efter kl 7 halv 8?? Hon sätter hänglås på allt som har me mat att göra i sitt hem haha, d e sant!!! ir d e la hennes personal som gör d men ändå!! sjuuuukt :D

2009-03-08 @ 12:15:19
URL: http://madeleinelofgren.blogg.se/
madde

Hahaha lars??? tell me later.... :D!!

ja d e helt sant, men vart å när ja fick veta d kommer ja inte ihåg, d va ju ett tag sen så iosf så behöver d inte stämma nu kanske?!!

2009-03-09 @ 12:09:59
URL: http://madeleinelofgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0