tv-shop, winampstress och brist på vettigheter

Det enda som klingar i huvvet på mig nu är "What is love, baby don't hurt me, don't hurt me, no more" Vilket tyder på att det är dags att starta upp Winamp och byta soundtrack i mitt huvve!

Det är tokfint väder ute och efter det här inlägget så tänker jag gå ut till mamma, bada mig gammal och sen gå hem till en massa städning.
Jag ska börja med Mickes och min lägenhet idag tänkte jag för att sedan ta farsans imöra. Båda behöver en botaxkur så de skriker om de, kanske ska inviga min H2o Mopp Mohaha (yezz jag har en sån, jag har också en Magic Bullet ;D haha)

De där med tv-shop tycker jag är intressant för dom säger att de bara finns där att det är ett splendid erbjudande och att du kommer att ångra dig tills du blir lika smart som Jessica Simpson och snygg som Steve Buscemi om du inte köper deras grejer men det finns att köpa i ett antal kataloger för precis samma pris om inte billigare för frakten dödar dig inte +att katalogerna ofta har rabatterbjudande.

Jag har flames på min arm, väldigt tama flames för dom blev så korta. Jag har kommit på att de fan är lätt att göra flames för även om man misslyckas lite så ser helheten ganska nice ut ändå..oftast (kollade under armen och såg att jag hade misslyckats totalt ^^)
Jag har också två födelsedagar uppskrivna, för er som tror att jag alltid har en rodnad på min vänstra arm alldeles ovanför armvecket så kan jag berätta för er att så inte är fallet! Det är enbart verket av mitt dåliga minne, jag har börjat glömma bort födelsedagar även fast jag använder mig av birthday.se och skriver in det som påminnelser i mobilen..
Så OM jag kommer ihåg just din födelsedag ärade läsare så be proud, Be Very Proud! (eller feel lucky, punk ^^)

Nu vare tack å hej för om jag inte hade nå vettigt att skriva om när jag började att skriva så har jag definitivt inge vettigt att skriva om nu!
PössHäjjä


Jag vill f.ö ha en H2o vacc mihihi <3


Kommentarer
Nalle

Jag vill med ha en Magic Bullet :O Ge mig !! xD

2009-03-09 @ 18:31:10
URL: http://jieshika1986.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0