Up And running, typ :)

Sådär ja, nu har jag då alltså gjort mitt första Vlogg-inlägg (videoblogg för er som känner er förvirrade ^^) och det var ju...intressant.

Jag förstog inte att de skulle vara så jäkla svårt att snacka inför en kamera, du sitter liksom och pratar med dig själv och blir dessutom nervös över de faktumet att du spelar in! Så var de ju iaf för mig hihi
Jag glömde bort ord hela tiden, stakade mig och gjorde oerhört konstiga miner som jag hoppas att jag inte gör annars, var totalt off och kom inte alls på vad jag skulle säga haha ^^

Nästa gång så har jag ett script I tell you! xD

Jag berätta typ ingenting om mig själv heller men jag får väl göra en ny video om de nångång haha ^^

Hope you like it även fast det inte är tiptop :D

See You On The FlipSide ;)



http://www.youtube.com/watch?v=5L6YbctIr9M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0