Utkämpa inte en intellektuell strid om du är obeväpnad.

Appropå rubriken så har jag inget speciellt att säga med den till någon speciell utan den var bara lite rolig så den fick vara huvudattraktionen idag ^^

Jag vaknade precis och nu mäter alltså klockan 13:26 -__-
Jag är hungrig, gnällig över att hela dagen är förstörd och jag vill duscha för jag är lortig som en jävla rumpnisse, fortfarande trött och jag kommer garanterat att få the monthly visit alldeles strax bara för att jag är en sån whine unge haha :D
Brukar iofs bli deprimerad då men vinden kanske har vänt who the fuck knows :)

Tänk positivt var de va? humm, jag ska ut till mammis snart å bada ^#^ <-- (påkörd av en bil mihi) och jag ska koka kaffe och käka lite (checkar av på listan), jag ska sluta vara sån gnällig unge och ge mig själv lite bitchslaps! inte för att jag kanske blir glad av de men jag läre fan tuktas lite! haha

Snap back to reality, Oh there goes gravity

Tänkte skriva lite riktat också och säga att jag verkligen är skitledsen för allt men att jag är väldigt skyddande mot mig själv, har ju inte haft de så bra den senaste tiden så jag är verkligen skyldig mig själv de men jag vet också att du inte menade de på det sättet som jag tog de men ja vet fan inte.. Jag tror ändå de är bäst som de är nu. 
-Du kanske inte ens läser men dock-


 



Kommentarer
Nalle

Hahaha, det var en ny gubbe det ! :o Påkörd av en bil ?? Hehehe

2009-03-05 @ 15:27:51
URL: http://jieshika1986.blogspot.com/
Malin

blir nog bra det

2009-03-06 @ 15:07:02
URL: http://flatanpagatan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0