vafasen hände?

Snacka om att jag har faser av allt här i livet, en gång kom jag på att jag skulle måla en massa tavlor så jag fick en massa färg/stavffli, jag kom på att jag skulle bli bäst i världen på cs så jag köpte spelet, jag gick en tre-årig teaterutbildning för ja var ju nästa stora hollywoodnamn, jag fick tom för mig att de där med snubbar var min grej (haha ^^)  och jag kan nog göra listan ännu längre om jag inte var så begränsad av mitt kassa minne ;D

Jag greja lite med dom här sakerna sen så rann de liksom ut i sanden, jag vet aldrig om jag tycker att nåt verkligen är mitt livs passion eller en fas, vet aldrig om de egentligen är värt att spendera pengar på eller inte -jag vet inte varför heller som jag får för mig att göra grejer!

En sak som jag dock tycker är intressant är att gitarren fan har stannat, för 6 år sen så fick jag min gitarr av farsan och sen dess så har jag lärt mig spela på den, kommit att älska den och fått känslan av att jag fan inte kan leva utan den :)

Dom gångerna jag skriver en massa musik så mår jag kannon och dom gångerna jag inte skriver alls eller gitarren börjar bli jävligt dammig så ska folk börja bli oroliga för då är jag emo-depressiv

Jag skrev dock en text häromdagen åsså spela ja gitarr igår så no need to worry :D haha


nuuu orkar ja inte skriva mer och ja ska försöka se till att bloggen inte blir en fas och uppdatera den lite mer ;)
PössHäjjä


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0