Nytt Jobb, Ny Vlogg, Nya strumpor, undras vad för mer nytt som kan komma att hända

Yo my dear Friends of ze space of intranätet!

Jag har ett nytt jobb som jag började på för två veckor sen, det är ett rekryteringsjobb och det är skitröj! Jag är dessutom lite halvbra på de å de är ju alltid trevligt :)
ska till stockholm nästa vecka och träffa alla på huvudkontoret, alla verkar helt trevliga så det ska också bli tokroligt :)

Har en ny inriktning på min Vlog också, snackar en massa skit som vanligt men jag har slängt in lite musik i de hela också. jag menar jag är en massa saker -musik-babbelarsle-flata-nutzthawakahoho- så jag läre ju ha med alla dom bitarna i min vlog såklart -([^_^])-  <-- jag i mina nya skitsnygga scullcandylurar hähä

Jag var med Em på dollar idag med åsså är jag så lat så jag har inte tvättat strumpor på länge så jag hittar inga par längre, då köper man nya heh xD köpte också lite block å pennor åså som ja kan ha på jobbet! kändes dock som att jag handla till första dagen i skolan -_-

nya vid på youtube såklart också
http://www.youtube.com/user/Nutzthawakahoohoo
Check it out vettja :D

Jag har lite funderingar också... ang en massa saker men jag får se vad som händer. uppdateringar kommer när jag vet vad jag tycker och känner kanske man ska säga också!

See You On The Flipside å PössHäjjä ^^
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0