blogggggblooooggggblooggggg

Damdidam, jag har kommit på att människor ser en massa bekymmer framför möjligheter och att dom ofta gör saker mer komplicerade än vad dom behöver att vara.

Om man tycker om nån varför inte umgås med den personen?

jag vill göra Norge till en sjöpromenad damnit ^^


bara sådär ääändåååå juuueee


just ja om nån råkat missa de så är min telefon avstängd i nån dag. Sms-beroendet får pausa sig lite helt enkelt, its a darn foo shoo ^^


men ja vet ju inte vad jag ska skriva juuuu. jag har damp.


See you on the waka waka waka-side


Kommentarer
Anonym

Oh ska du till nørge? :) med mig? :)

2009-11-04 @ 14:33:50
Nutty

hehe nope men jag ska fan hälsa på dig om du flyttar dit ;P

2009-11-04 @ 18:57:47
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0