Down Down Down

Jag har funderat på en sak, jag är en sån människa som associerar musik till tidpunkter, exempel: När jag var tillsammans med Mats (jo jag är ingen goldstar och jag är en stolt sådan så dä så ^^) så lyssnade vi en massa på Him och när de blev slut kunde jag inte lyssna på dom nåmer, Fredrik - GooGoo Dolls samma sak, Tezz - a hell ovva mycke Pink, lite samma sak där å.

Så jävla sjukt att jag slutade lyssna på musiken bara för att den representerade en viss tid med en viss person.
Jag ska sluta att göra så och låtar som blivit mina favoritlåtar ska få fortsätta vara de och brev som skrivits kommer inte att brännas för dom har haft en betydelse förr och den tiden var då men är fortfarande värd respekt.
tycker jag.


Sen får ju alla göra som dom vill, stänga in sig i en skyddande bubbla eller what ever makes them happy men jag har slutat med de och min bubbla är för evigt borta, jag vill känna vinden i mitt hår och solen på min kind även fast det ibland kan ha sitt pris.


See Ya on The fav-Song Side ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0