Extreme Makeover good Girl Goes (kinda ^^) Bad!

Hej å hå hela bunten på 5 personer som följer min blogg haha (sån jävla kändis man är hurru xD)
Nu ärä så att ni ska få en vante in i spelet!
*trumvirvel* "oooh vad är detta för roligt kanske du tänker då?" "Vad är det för roligt som just JAG ska få bestämma?!"
[skaran på 5 står och ser uppspelta ut]

*trumvirvel Nr 2*
åååå spänningen är som elektricitet som smäller folket på fingrarna för att dom inte kan låta bli att fundera!
"ååå säg va de är nu då din jävla NötPåse!"


Jo mina kära vänner det är så att jag tänkte klippa mig [här tappar två intresset och trycker ist på en rolig YouTube-vid om en ekorre som just så passande hoppar upp på ett elektriskt nät under ett fågelbad] och jag kan fan inte bestämma mig hur jag ska klippa mig, har ju varit jävligt sugen på att klippe kort länge nu så jag har ju letat upp lite sweeeta haircutzz.
Ni får la rösta på de ni tycker är bäst då! =D

Nr1

Tegan and Sara, jävla great musik gör dom så check em out ;)

Nr2

(
jaaa jag är busted, jag googla Emo xP)


Nr3


är ju egentligen samma typ av frisyr fast olika längder


Nr4

Tänk in att jag inte ska vara blond btw


Nr5

Sista frisyren detta så nu ärä bara te å rösta!


Det kommer att gå till såhär, iomd att alla frisyrer är raaad som fan så tänker jag göra så att man kan rösta på flera och därav så får ni sätta på en skala från 1-5

Alltså!
1 [not so much]
2 [kinda sweet]
3 [du skulle passa 'it]
4 [fan va snyggt på dig!]
5 [Men go go go! jag betalar!!] (höhö ;D)



That's it för idag me dear fellas men see ya soon foo shoo ;)
PussKräm å HäjjHupp!


See Ya On ze Cutside!


Kommentarer
Jessica

2an !!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-16 @ 11:36:15
URL: http://jieshika.blogg.se/
twoL

And the answer is trummvirvel Nr 4

Igentligen ingen koll, men alltid kul att rösta:D

2009-11-16 @ 12:56:54
URL: http://bokarn.blogg.se/
Nutty

hihi nu står de emellan två frisyrer

drumroll

Ska de komma in fler röster mån tro ;D

2009-11-16 @ 13:30:12
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/
fredrikookahetc

numero uno fo sho

2009-11-16 @ 14:02:01
Anonym

TVÅAN HELT KLART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

puss på babe ;)

2009-11-16 @ 17:48:52
Emelie aka. BFF!

Hey Bff! Trots att jag är ett stort fan av Tegan and Sara så undrar jag hur den frillan skulle se ut med ditt morgonkrull? :P



Jag tror jag måste sälla mig till skaran som säger numero 2.



Puss och snusk BFF!

2009-11-17 @ 19:16:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0