Mm Whacha Say?

That You Only Ment Well. Well ofc You did.

Hej å hå det blåser så på den lilla grenen som jag sitter på!
(roligt med tanke på att jag brukar vara så bra att gräva gropar menar jag xD)

Om man inte har bekymmer så skapar man dom kan ju också vara ett väl valt ordspråk att nyttja i många av sammanhangen, fattar inte vad som är fel på mig egentligen.

humm jag slutade att skriva nu i några minuter för jag fastnade i tankar, jag borde egentligen inte skriva blogg mitt i natten för jag ser på allt i sånt negativt sken då. eller så är det enda gången jag är brutalt ärlig. . . i vilket fall; FEL ATT SKRIVA BLOGG damnit! häh xD

äsch och fan-skit-helvetes-kuk-röfv-jävlar.
Är jag kär i dig även fast det var så längesen? kan de vara så?
Jag kanske bara har fastnat i en tanke.. lugnast att tänka så kanske.
Ingen duger längre, ingen alls lever upp till nåt och jag känner inget.

Fan kan nån jävel dyka upp och sweep me off my feet för jag vill fan tro att jag kan vara kapabel till att bli kär annars är min cinderella-yberfina princessDröm över för alltid och det går jag fan inte med på haha ^^


Cheklista för sweep-me-offa-my-feet-manöver:

*Du är en brud
*Du är jävligt karismatisk
*Du har självförtroende/självkänsla
*Du klagar inte på alla mina olater (lol)
*Du tycker att det är helt ok att jag slösar bort en massa tid på spelande
*Du tycker bara att jag är söt när jag inte alls är politisk korrekt
*Du tycker att det är totally awesome att jag älskar mig själv mest
*Du lever i nuet
*Du är inte rädd för konflikter och tar gärna upp med mig att jag är en messy fucker som borde hålla lite mer ordning och du säger att jag är mäkta duktig så fort jag gör nåt (hihi ^^)
*Du vill INTE bli sambo eller gifta dig
Och sist men inte minst
*Du avgudar mig HÖHÖÖHHÖHÖHÖHÖHÖ

Sweepa på för bövelen om du får in nåt på listan! lol jag är ju bra nog kinkig men du kan ju terra xD

Det som är mest roligt med den där listan är att jag inte alls vill bli kär egentligen, det vore bara skönt att veta att man kan bli de liksom och att jag inte är skadad för livet eller så :)

Huvva nu läre jag sova för nu är ja tlöööött [02:23] int så könstigt tror ja int xD

Jag hittade bilder på dig idag som du skickade för längelängesen, så jävla påmind av dig hela tiden ska du veta :)


See Ya on ze SweepSide!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0