Nattmacka ja tack

Jag köpte leverpastej idag (yeah you heard me!? Jag är ingen veganflata trots min sjal och oldschool HellyHansen xD) och fyyyfan så jävla gott det var, jag vill dock ha gurka på mackan med... lite veg är ju aldrig fel menar ja ^^

*sjunger* lately you make me weaker in the knees

ja alltså inte leverpastejen, det vore t.om lite för weird även för mig häh

*sjunger* With you is where I rather be 

det är inte heller till leverpastejen :O fan kanske blir lite ledsen, nu läre ja ju göra en macka xD




Jag vill spela WoW, det var så jävla längesen -_- ni kanske har märkt att mina självmordsförsök har försvunnit men frukta ej! (ganska roligt ändå de ordet, frukta.. jag menar de skulle lika gärna kunna betyda att man tog en frukt och smeta den på nån så dom blev fruktig) Jag ska nog fasen få nörda snart igen hoppas jag!

Å då jävlar i min låda ska jag hoppa högt!



Nu ska jag tillbaka till min Chris-time men vi höres lite oftare hörrni :)

Hejhopp leverpastej å see ya on ze..well mack-side! xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0