Rik för en dag!

Men inte fan blire kung i baren för de inte, jag fick in pengar på mitt konto idag!
Sweet så innåthelvete och jag skrek som en galen cheerleader i en halvtimme tror jag när jag hörde den trevliga rösten i nordeas röstsvar säga "Du har 33,000 att disponera" WOOOO

Men jag har ju förvisso räkningar på 30,000 också men jag var ju för fan rik ett tag iaf :D

Så jävla skönt och mina axlar väger fan ingenting längre, poff! Gone! Det blir inga julklappar för nån men jag kan dela med mig av min kropp ist, kramar då alltså, pff är väl ingen Whore damnit HÖHÖ xD


VAD MENAR DU JAG BETALA DIG? :O

hihi ^^

Men vet ni rå, idag är de ferre. tröst måndag idag och jag har blivit med-dragen och de ska fan bli jävla trevligt, ska ju plugga ääärsh-long av mig i veckan så då läre man ju släppa lös lite.
Detta är min outfit för kvällen, ska vara Femme damnit!! :D



vilket betyder, bra att de inte är is ute ^^


Nej nu ska ja nog ta å gå å duscha sen blire fan mat :D


See ya on the Rich-side (sugar-mama sökes xD)


Kommentarer
Jessica

Vart får man såna pengar ? :O

2009-11-30 @ 20:01:32
URL: http://jieshika.blogg.se/
Nutty

Har inte fått pengar sen aug så det blev en klumpsumma :)

2009-12-01 @ 20:18:55
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/
Jessica

Fan va lyx :D

2009-12-02 @ 20:45:04
URL: http://jieshika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0